Monday, May 20, 2019

συνωνυμα νους

https://owahjrwy.blogspot.com/2019/04/blog-post_142.html
ιταλικα αναγνωρισμενα πτυχια
συνωνυμα νους

Έχει λογοκριθεί ο πίνακας του Γάλλου ζωγράφου Κουρμπέ «Η απαρχή του κόσμου», έχει λογοκριθεί φωτογραφία του παλαιολιθικού αγαλματίδιου «Η Αφροδίτη του Βίλεντορφ». Κανείς δεν φανταζόταν, όμως, ότι θα έπεφτε θύμα της λογοκρισίας του Facebook - αλλά και του Instagram, το οποίο είναι ιδιοκτησίας Facebook - και μία φωτογραφία γυμνού με τα επίμαχα σημεία καλυμμένα!


Η περίπτωση είναι αυτή της Ντραγκάνα Τζούρισιτς (Dragana Jurisic), φωτογράφου με έδρα το Δουβλίνο, της οποίας το Instagram «κατέβασε» τον λογαριασμό, ενώ το Facebook διέγραψε πολλές από τις φωτογραφίες της. Ο λόγος; Το ότι η φωτογράφος πόσταρε φωτογραφία ενός γυμνού μοντέλου, την οποία όμως η ίδια είχε λογοκρίνει, καλύπτοντας το στήθος με ένα φύλλο.


https://tcanamrf.blogspot.com/2019/03/blog-post_57.html

Στη φωτογραφία απεικονίζεται η καλλιτέχνις και ποιήτρια Caoimhe Lavelle. Αποτελεί μέρος του πρότζεκτ «100 Μούσες» της Τζούρισιτς, το οποίο έχει να κάνει με την αναπαράσταση του εαυτού. Η Τζούρισιτς εξηγεί ότι οι γυναίκες που φωτογραφήθηκαν «σκηνοθέτησαν εκείνες και επέλεξαν οι ίδιες τη φωτογραφία τους». Και η φωτογραφία που πόσταρε στο Instagram ήταν μια δοκιμαστική εκτύπωση για επερχόμενη έκθεση με τίτλο «Γυμνή Αλήθεια» στην Crawford Art Gallery στην Ιρλανδία (στην οποία έκθεση θα υπάρχουν έργα των Φράνσις Μπέικον, Ντόροθι Κρος, Ρόμπερτ Φέιγκαν κ. αλ).


συνωνυμα νους

Πόσταρε τη φωτογραφία της την προηγούμενη εβδομάδα, η φωτογραφία «παρέμεινε για 24 ώρες, πήρε πάνω από 500 like» και μετά ο λογαριασμός της «καταργήθηκε χωρίς προειδοποίηση». Θεωρώντας ότι παρέμενε συμμορφωμένη με τους όρους χρήσης της πλατφόρμας, η Τζούρισιτς δεν έβρισκε εξήγηση για το συμβάν και απευθύνθηκε στο Instagram για να τους ενημερώσει. Έλαβε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το οποίο την ενημέρωναν ότι ο λογαριασμός της «καταργήθηκε, επειδή δεν ακολουθούσε τους Όρους Χρήσης». Ρώτησε το γιατί, αλλά απάντηση δεν έλαβε ποτέ.



αχαρναι αεροδρομιο

No comments:

Post a Comment