Wednesday, January 30, 2019

φουσκωτα εως 5 μετρα

Η αποφυλάκιση του κ. Τσοχατζόπουλου άργησε λόγω νομικών κολλημάτων, όμως πλέον είναι ελεύθερος.


«Το γιο μου θέλω να δω τον γιο μου», φώναξε εξερχόμενος από την φυλακή ο κ. Τσοχατζόπουλος. Τον συνόδευε η συζυγός του, Βίκυ Σταμάτη, η οποία έφτασε νωρίτερα στο σημείο.


φουσκωτα εως 5 μετρα

Όταν βγήκε από την πόρτα, ακούστηκαν χειροκροτήματα από στενό του φίλο που βρέθηκε στις φυλακές για να τον παραλάβει μαζί με την κ. Σταμάτη.


tsoxatzopoulos7


tsoxatzopoulos5


«Έληξε οριστικά και αμετάκλητα ο βασανισμός και ο εγκλήσεις μου με ευθύνη της τότε κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου και Κώστα Σημίτη», είπε ο πρώην υπουργός στις κάμερες και συνέχισε:



«Αυτά όλα απασχολούν το δικαστήριο μου το οποίο θα γίνει σε δυο εβδομάδες για την υπόθεση της πενταετούς αυτής φυλάκισης μου».


tsoxatzopoulos



tsoxatzopoulos4



φουσκωτα εως 5 μετρα
χρηματοδοτηση ανεργων
πατατα γεμιστη στο αλουμινοχαρτο
https://xzjiotqy.blogspot.com/2019/03/blog-post_53.html
https://ajvgswki.blogspot.com/2019/04/blog-post_77.html

No comments:

Post a Comment